the wedding

har glömt att berätta för er om förra helgen då vi satte bilen mot halmstad och tylösand!
det var nämligen så att vi åkte ner dit för att pappas syster skulle gifta sig, lite smygbröllop :) och det var riktigt trevligt måste jag säga.
själv hade jag ju panik dagarna innan för jag inte hade en aning om vad jag skulle ha på mig (like always) och åkte in till skövde och prova så mycket klänningar jag aldrig provat... usch så jobbigt det var! och inget fanns det heller... tror nästan man får börja leta balklänning snart asså, haha ! okej kanske lite tidigt men ändå.
egentligen skulle jag vilja sova för är galet trött efter gårdagen men kan inte somna om så ist slänger jag ut lite bilder till er! hörs senare♥
fina f&f
mina söta kusiner
bästa lillebror!
bästa syster
underbara mamma och pappa får avsluta♥

Kommentera här!<3
Postat av: mormor

vilka söta fina 3 godingar jag har

2011-05-30 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0