I Edward Cullen take you Bella Swan.

Kom precis ut ur duschen och laddar nu inför biopremiären av breaking dawn.
.
Kommer ihåg första gången jag skulle se Twilight. Va hemma hos min vän victoria och sjävklart skulle vi se på film. Som vanligt tänkte jag mig en romatisk amerikansk komedi men då kommer hon med, du jag såg en ny film häromdagen Twilight, vi måste se den. Jaså? vad handlar den om?.. Hon vela lite med ögonen och börja det handlar om vampyrer. Och där satte jag stopp. Men hon fortsatte asså det är inte som du tror, det är en kärlekssaga, Jag var lika skeptisk som dig i början men min syster övertalade mig att se den och så var jag fast.
Hmm, jo tänkte jag och fortsatte leta bland mina filmer. Men då sa hon ge det ett försök. Och där startade min kärlek till Twilightfilmerna,Edward och Bella. Helt besatt och gråtandes.
.
Så har jag höga förhoppningar på denna fjärde film? OHYEAH. Som jag, VI längtat efter denna filmen! kollar trailern om och om igen. Så gör inte louise besviken...
Om sisådär en helavtimma kommer vicc och hämtar mig så måste upp och byta om nu!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0