Lördag 26november

Idag var det en riktigt tidig uppgång då tåget till götet gick redan vid halv 8.. Hela dagen har jag spenderat i en ishall för domarutbildning, riktigt roligt och givande!
Hemgången var dessvärre inte lika rolig då det blev nödstopp på spårvagnen, och vi som hade sååå många minuter i marginal (inte) fick ta löpet igenom regnet på gatorna i göteborg. Slutade med att vi missade tåget med sisådär 3 minuter. KUL! Så då tog vi en tröstshopping. Fick med mig en fin blå skjorta och ett halsband, allt från BikBok.
Så nu är jag helt slut så blev ingen utgång för mig inte så får istället vara chaffis till mina vänner som ska ut och dansa hela natten lång. För mig väntar en sjukt tidig uppgång och ännu en dag i ishallen:)
Tröstshopping är bra shopping!

Kommentera här!<3
Postat av: Anonym

oh vad fin det är din färg det tror jag

2011-11-27 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0