Öppet Hus

Började dagen med nationella svenska.. sådär lagom kul, men 3 timmar senare så var jag klar och lämnade in min uppsats. Kändes väl helt okej.
Sen var det snabbt hem för att sedan bege mig tillbaka till skolan för att fixa med företaget. Som alltid är jag och ida såna tidsoptimister och blir klara 1 minut i sex, tycker jag är bra när det början kl18. Ja, vii hann ju iaf haha.
Så jag och min kompanjon Ida stod där och marknadsförde vårat företag och fick mycket bra respons, så roligt att folk är så positvia till det. Det gör att man själv blir ännu mer drivsam. Ska berätta en annan dag om vårat företag för nu har jag lite bråttom.. skyndaskynda lois!

Kommentera här!<3
Postat av: matilda

ni var så duktiga sååå! <3

2011-11-18 @ 01:41:29
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0