a part of my life.

blev lite ändrade planer idag och hamnade på isen ist med dom små ungarna tillsammans med victoria.
var länge sen jag var på nu igen. tänk förr när man var på minst 2 timmar varje dag, helt otroligt.
fick senast idag frågan om jag saknar det.
och självklart så saknar man det ju ibland men jag måste säga att jag är väldigt nöjd över att jag slutade när jag gjorde. det var då jag var som tröttast på det och fann inte glädjen i det hela, utan gick mest på träningarna för att jag var tvungen och inte för att jag egentligen ville. sen avslutade jag allt med isrevyn och det är ju höjdpunkten på året. MEN jag ångrar aldrig att jag åkt, tiden jag åkt var den bästa i mitt liv. det var så mycket mer än att bara åka skridskor. men det är ett kapitel som är över i mitt liv nu men jag är glad att kunna vara med och dela mina kunskaper som det gett mig och all lärdom vidare :)
hela helgen ska spenderas i ishallen då det är elitserietävling i skövde då min vän erica från stockholm kommer ner och ska tävla. så då passar hon på att bo hos mig så vi kan ses ännu mer, blir ju inte så ofta längre...
oj detta blev långt nu ska jag plugga judendom, hejsvejs!

Kommentera här!<3
Postat av: Heddisen

gud vad du är sööt lollo, du ska veta att du är saknad på isen <3

2011-10-14 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0