söndag 16 oktober

kl9.00 var vi på plats i ishallen. eller ja någon minut efter 9 för väglaget var inte att leka med. så läskigt det var, bilen tappade fäste både en och två gånger och efter det var man ju helt nervrakig och då gick det inte fort fram på vägen ska jag säga.
väl i ishallen fick vi se en massa fina program med många åkare som lyckades riktigt bra! .
efter så spenderade jag,erika och victoria lite tid på stan för lunch och lite shopping. fick med mig ett par jeans och en gosig halsduk hem. sen var tiden inne och det var dags att vinka av erika till stockholm :(
nu ligger jag nerkrypen i sängen med feber och halsont. att det aldrig släpper.. ska försöka sova nu så jag blir frisk, godnatt vänner ♥
en bild från gårdagen

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0