never forget, alanya 2011 baby!

hej fina ni!
sitter just nu med färg i håret, dags att bli av med den hemska utväxten... uschusch. och imorgon har jag klipptid så då ska det kapas av endel också, fårse hur mycket jag vågar ta av bara! haha.
men det som är tur är att mitt hår växer ju som ogräs alltså sjukt snabbt så det växer ju ut så småningom. så tänkte nu när jag inte har något bättre för mig innan jag ska skölja ut färgen ska ni få lite alanyabilder :D det var på tiden va?
GODMOOOORGON SUNSHINE !
SIKEN BRUDDDD, MIN BRUD !♥
denna bilden får avsluta en galen resa, vill bara tillbaka NU!
fler bilder kommer finnas på facebook, förhoppningsvis ikväll. puss på er ♥

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0