rain over me

hej mina fina vänner!
förlåt för den dåliga blogguppdateringen, men har helt enkelt haft fullt upp med annat.
även om man så gärna vill att tiden ska räcka till räcker den inte till till allt som man vill ..
vet att jag lovat er alanyabilderna i många dagar nu, men ska verkligen försöka få in dom snart.
tänk att det bara var en vecka sen vi va i kära alanya, sol,bad,bästa vännen,galna utekvällar/nätter! saknar det som bare den.
idag var det en lång dag i skolan, onsdagar är verkligen jobbigaste dagen i skolan. så efter skolan åkte jag och victoria in till skövde för att ha lite catching up och bara mysa,prata och kika lite affärer. och fick med mig en tröja och en mössa..mössa,ja nu är det verkligen höst!
nu ska jag krypa ner under täcket och kika lite oth, puss♥
loveu!

Kommentera här!<3
Postat av: ida

ful bild, halvera halva mig till!

2011-09-08 @ 10:13:30
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0