tisdag 20 september

tisdagar är våran ena kortis dag i skolan då vi slutar redan 20 i 1! riktigt underbart måste jag säga.
så jag och mina två godingar victoria och ida tog bilen in till skövde för att fixa med våra studentmösser! och ja dom kommer bli grymt snygga, synd bara att jag inte passar i mössa men bara gilla läget där...
nu har mitt paket från nelly kommit så ska öppna det och hoppas att jag får ett par nya favoritskor att sätta till i gaderoben och även en rosa kort skjorta ligger förhoppningsvis där i också! sen ska jag bege mig bort till gymmet för mitt tisdags pass gruppstyrka och zumba, hejsvejjjjjjs!
salladsbuffen på gräddhyllan, jummmie.

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0