torsdagsutgång!

godmorgon vänner!
blev en riktigt rolig utgång igår tillslut. började med bra häng på lavida innan vi tänkte göra dansgolven på bogrens men inget folk alls så istället trippade vi vidare till husaren, inget vidare med folk där heller.. så det var helt enkelt bara göra det bästa av situationen börja röja på dansgolvet och sen kom det bara mer och mer folk och det blev riktigt kul :)
nu ligger jag här med lite lätt huvudvärk på min sovmorgon.. kul! nä inte riktigt, men bor man i familjen lindkvist hus så är det inte konstigt. vid halv6 kommer mammsen inspringandes "vi ska åka om 5 minuter och jag har INGET att ha på mig, louise jag måste låna något av dig" snäll som jag va så hjälpte jag henne och sen pussade jag iväg mammi&pappi till newyork, nä inget avis.... tror den staden och jag hade kommit bra överens! ;) sen1,5 timma senare kommer min syster inspringandes och nu ligger jag här på min sovmorgon och kan inte sova!
bara gilla situationen och tagga skola, haha fyyyyyy :D nu blir det oth, ha en fin dag!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0