Everything has an end..

Det vi lagt ner så många timmar, svett och tårar på är nu helt plötsligt över. Vippps sa det så var hela helgen förbi och alla 7 föreställningar. Men vilken upplevelse och känsla det är, går inte ens att beskriva, det är en sån glädje. Men när finalen väl var slut och vi skulle tacka kom en tår eller två, känslan av att det helt plötsligt är slut uschuschusch. Sen väckte det även många andra känslor när man efter showen samlades uppe på loftet för att tacka alla som medverkat i showen.. då fick jag upp bilder av när jag för två år sen efter showen bestämt mig för att sluta med konståkning, tänk att det var hela två år sen.. Jag är iaf väldigt glad att jag tillslut valde att vara med i år, för shit vilket minne årets isshow gett!
.
Även ett stort TACK till alla er som gett så fina blommor och helt underbara kommenterar under hela helgen, blir så rörd när både nära&kära men även folk man inte känner kommer fram och säger så underbara saker:)

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0