Life goes on..

Jag och min vackra proppen från gårdagen.
.
Fick en helgalen kväll igår minst sagt.
Åkte in till Lisen för att korka upp vinaren med några brudar.
Sedan var det vidare till glädje och 20års-firande med mat och god dryck för Sofia,Kristine och Lisen, GRATTIS tjejer och tusen tack för igår!♥
Men kvällen slutade inte där utan vi va ett gäng som tog oss tillbaka till tibban och gjorde jukebox.
Lagom runda under fötterna gick vi crazy på dansgolvet och hade allmänt skitkul.
.
Idag är det inte lika roligt, fy fan rent ut sagt. Var inte människa när jag skulle till isen förut, ja kul dagen efter pass 11-21.30 va? Kill me.. Nu har vi iaf lunch och med det tar jag en powernap.

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0