"New York, On the floor"

Min syster lyckades filmade mitt favoritnummer "New York, On the floor", dock inte hela utan bara sista delen av numret.
.
Även förfinalen "Paris, show me how to burlesque" fick hon på film dock bara sista delen där också.
Efter 2 minuter är hjulet slut och sista dansen kommer:)
HÄR har ni en länk till när killarna i sista föreställningen skrällade till med deras egen gjorde nummer, hahaha helt underbart.
Vill ju bara göra allt IGEN!

Kommentera här!<3
Postat av: Maya

sv: jaa det var så kul att se dig åka! jag hade inte ens kunnat föreställa mig att ni var så duktiga! jag blev helt skärrad och ville nästan att ni skulle sakta ner för att ni åkte så fort;) men som sagt, en grymt bra show var det och du var huuuur duktig som helst, sån utstrålning!!! <3

2012-04-17 @ 17:49:37
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0