Skärtorsdag

(Förra årets skärtorsdag)
.
Skärtorsdagen är här och då vet vi alla vad som väntas.. en feting najs utgång! Förra året hade vi förpärlan utomhus, hade solnedgång och hejbrakande kul utgång efter det.. Året innan det, alltså två år sen, skulle Pallis&Lois försöka vara lite coola och bli 18 sådär för en kväll, testa på det där krogenlivet som alla sa va SÅÅÅ bra. Och från den utgången.. jisses vad jag längtade efter att bli 18, 16 vafan vad det för en ålder, FML ungefär så kändes det då. Men dom två åren gick hyffsat fort ändå. Men åter till att det är skärtorsdag va? Jooo, vid detta laget borde jag egentligen sitta och skåla med mina vänner, köra pyramiden och allt där till, ha allmänt sådär skit kul på en förfest men nä istället ska jag nu krypa ner och se säsongsfinalen, eller det allra sista oth avsnittet någonsin:( RIP... tror dock jag glömde tillägga och självaste ERIC SAADE ska till boggan ikväll och breaka loss på dansgolvet............. VA?? Vad fan gör jag hemma!! Jo jag ska va duktig och jobba imorgon bitti kl6 närmare bestämt och sen sätter all isrevyträning sina spår..

Kommentera här!<3
Postat av: Anonym

Vart hittar du OTH avsnitten ?:)

2012-04-05 @ 22:47:01
Postat av: louise

På piratebay, där finns alla:)

2012-04-05 @ 23:07:41
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0