You're amazing

.
Min lille gurra på 10 bast har varje minut han fått över stått framför tvn här hemma och övat
och övat. Vaknat på mornarna(på min sovmorgon vill jag bara poientera) av att han nästan spelat högre än någon i familjen och övat alla danssteg. Och på isen förut fick jag ett samtal från bror min då han var överglad och sa vet du vad louise, Danny har svarat på min video... OMG...LITE BALLT?... MIN LILLEBROR då... Du är världens bästa!
.
Jag är bara lite avis, bara LITE!!

Kommentera här!<3
Postat av: pysseliten

grymt bra ;)) Men så har en ju en toppen mamma ;)Som kan allt med melodifetival + allt annat .

Hälsa henne saknar henne massor på bloggen .Men vet att hon har fullt upp med nya jobbet !

2012-04-11 @ 22:59:37
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0