Shout it out!

Dömningen gick super bra även idag, roligt! Nu har jag legat nerstoppad i soffan ända sen jag kom hem och kikat gårdagens mello. Jag skrällade till rejällt och missade den?? Men baskalas levererade verkligen. Så efter att sett alla bidragen nu visste jag direkt vilka jag hejade på. Fanns ju en som stack ut.. Danny, du bör känna hotet! Just saying.. Vilken partydänga alltså.

So Put your hands up to the sky.
I wanna see you wave them high.
We gonna make it make it loud.
When we shout it, shout it out.
David Lindgren och hans explosiva shownummer hyllas av artisterna. Olle Kirchmeier/SVT

Nu ska jag köra denna repeat några gånger till (tur man har det inspelat) innan jag beger mig till ishallen för isrevyträning.


Kommentera här!<3
Postat av: carro

Låten var ju skitkass! Skönt att inte Danny tog den.

2012-02-13 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0