My valentine

En fin allahjärtansdagdukning med ett paket stod och väntade på mig när jag kom hem från gymmet. Helt underbart god mat med världens bästa familj, åh vad jag gillar er.
Jag firar alltid alla hjärtans dag tillsammans med mina nära och kära, inte behöver man en pojke för att denna dagen ska vara speciell. Det är en dag man kan uppskatta sin familj och vänner också tycker jag.

Grammisgalan och Jalle avslutade denna kvällen, Finns bara en som du och jag är glad att det är jag som fick dig hihi..

Kommentera här!<3
Postat av: ida

FÖRBJUDNA BILDER!!!!!

hehe ja de finns ju bara en som mig, tur är väl de annars hade dina föräldrar aldrig kunnat sova...hehe

2012-02-15 @ 10:58:44
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0