Sunday 19februari

Gårdagen var på topp som vanligt när jag och mina systrar jarlhed är i farten. Började med en förferre hos Bea innan vi dansade loss inne på glädje hela kvällen lång, musiken var på topp, vi drack gott och härligt folk!
Nu är jag precis hemkommen från 5,5 timmas isrevyträning.. Kändes ju liiite segt att träna idag måste jag säga. Så nu ska jag bumbsa ner i säng direkt och kika BigBrother med syster min. Och där var mitt lov slut ungefär.. Skola väntas imorgon och jag är sååå taggad, jojooo. Har iallafall haft ett toppen lov:) Godnatt mina fina.

Kommentera här!<3
Postat av: ida

du är bäst<3

2012-02-20 @ 20:38:06
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0