2012

Firade in det nya året på bästa sättet med mina nära och kära!
Började skåla hemma hos mig med ida&sofia i badet innan vi började fixa oss inför tjejmiddag hos Evelina. Maten var super och sällskapet lika så. Klockan gick och vi åkte vidare till Mårten&Julia. Blev ett riktigt skålande vid 12 slaget och mycket dansande och sjungande. En toppen nyår för min del, hoppas ni hade en lika bra! Gott nytt år på er mina vänner♥

Kommentera här!<3
Postat av: Naaaaaw

Faaaan vad söööta! Är det din pojkvän Louise? :)

2012-01-02 @ 19:23:30
Postat av: maya

SV: Tack fina louise! jag håller med, det var för längesen nu!:)<3

2012-01-02 @ 19:54:35
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/
Postat av: momo

gud vad ni är sööta

2012-01-03 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0