Är inte fredag den 13 för inget..

Började dagen med en sovmorgon och sen väntades bara en lektion i skolan innan jag och lisi pallrade oss iväg till gymmet idag igen. Varje dag denna vecka, keep up the good work girls! Sen var det dags för jobb några timmar innan jag,oliven,ronja och idis satte fart mot skövde och biopremiären av Hamilton. Vilken sjukt bra film och vilken sjukt galen kväll det blev, hur kan den inte bli det med 4 blondiner i farten haha... Asså skrattar bara jag tänker på det. Fail efter fail gjorde vi och jag knäckte den första med att glömma biobiljetten hemma, inte nog med det nä då kommer vi in till bion och frågar lite snällt ursäkta får jag bara gå förbi och det blev ett suckande.. jaja sur gubbar tänkte vi, prashlar upp med godispåsen tills vi inser att fan filmen har ju börjat? Var ju inte 21.15 utan 21.00 då. Jag och Ida börjar hosta ikapp med varandra. Väl ut från bion och in i bilen, tjejer vi glömde ta kort i bion till bloggen. Vi tar genast fram kameran och posar bäst vi kan. Stannar vi stoppljusen och en polisbil kör upp brevid Ronja börjar vinka och inser juste det är inte tonade rutor.. Och tror ni inte han var snygg som satan? Klart han va. Och min alldeles egna Jalle knäcker - Ronja var har du köpt dina nya ridkläderr då, R- på ridsport i Skövde, Ida- Jahaa, ligger det i Skara.. HAHAHA. Ja jag tycker om er tjejer väldigt mycket

Kommentera här!<3
Postat av: Olivia

och jag tycker om dig väldigt mycket med ska du veta puss lois<3

2012-01-16 @ 18:24:40
URL: http://oliviaclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0