KonståkningsLördag

Efter dagens nio timmars jobb hamnade jag nerkrypen under täcket nere i soffan och satte på sista gruppen av herrarnas långa program. Hoppas alla förstår att jag alltså pratar om konståknings EM.. haha. Vilka program vi fick se. Plushenkos program var ju out-standing och vilken comeback? Men har aldrig riktigt varit hans fan.. Jag hejade helt klart på Florent Amodio, vilken konståkare. Han tog tillslut bromset och hans glädje i slutet, fick en annan att börja böla..
Och denna konståkningslördag fortsätter. Om någon timma ska jag åka till min vän Victoria och då ska vi bänka oss framför tvn, laga mat och kika damernas långa, närmare bestämt på JOSHI OCH VICKY! Kommer hålla alla tummar jag kan för dom två underbara tjejerna. Ingen förtjänar detta mer än dom. Så dom tränat och slitit för detta, hoppas verkligen de får visa Europa hur BRA dom är!
Hoppas verkligen ni kommer kolla ikväll också, även om ni inte är konståkningsfans.. Så ca 21.15 kommer joshi att köra och  vid 22.15 kommer vi få se vicky kämpa om medaljplats. Herregud, vilka fantastiska tjejer. All lycka till er ikväll!!

Kommentera här!<3
Postat av: alexandra

vad skönt att jag inte var den enda som grät åt amodios lycka :D

2012-01-28 @ 22:30:24
URL: http://kiisch.blogg.se/
Postat av: alexandra

grät också till vickys program. tyckte att hon förtjänade mer poäng dock, men jag kanske bara är partisk.. :)

2012-01-29 @ 00:37:40
URL: http://kiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0