Torsdag 19januari

Gjorde ett välbehövligt spinningpass innan jag åkte ner till Bråbacka för att fira våran lilla PALLIS tillsammans med alla brudar. Så himla god mat och efterrätten var to die for!! Vitchokladmouse med hallon.. ja ni förstår att jag smälte? Sen var ju tanken att alla skulle gå ut men tyvärr så bangade jag den ikväll men Paulina, jag lovar att ta igen det snarast:) På tal om det, kommer ihåg det som igår när vi för 2 år sen på skärtorsdagen fick för oss att gå ut, testa vad det var alla längtar till så förbannat mycket.. Efter den kvällen förstod vi, vilken kväll och vilket minne haha. Jag hade en toppen kväll, hoppas nu du får en lika bra, ett STORT GRATTIS på din dag♥
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0