Måndag 9 januari

Söndagen kom och då är det alltid lika skönt att ligga och dra i sängen. Nu har vi ju iförsig haft lov men även detta jullovet börjar lida mot sitt slut:( Tog mig bort till sporthallen för lite handbollskik och catching up med ida. Helt otroligt hur mycket vi har att säga varandra efter bara några timmar utan varandra.. Sen väntades första isrevyträningen, 3 timmar. Imed att jag är så tränad och så gick det ju finemang, jojooo. Nä fy vad otränad man kände sig, körde några varv runt isen och pulsen slog i 180 haha och träningsvärk idag, riktigt illa. Så imorse pallrade jag och lisi oss iväg till gymmet och nu ska jag fortsätta med detta utan massa avbrott med sjukdommar har jag tänkt! Dags att hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen, för imorgon är det 10 januari vilket betyder att min sista termin i skolan drar igång och ett grymt sista halvår väntas!
Såhär ser mitt vårschema ut, jag klagar inte!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0