SHM!!

Efter 2 timmars köande igår, tror ni vi fick några biljetter eller? Heeeeeeeeeee! 42 minuter hade det tagit för att få 35 000 biljetter sålda, sinnesjukt ju! Ryktet om ny konsert började och efter någon timma gick dom ut med ett nytt datum! Nu fanns det inget annat än att vinna kriget. Vi satt här nere i min soffa med 3 datorer och vi skulle bara ha de där biljetterna. Klockan tickar och tickar och DÄR blir den 9, vad händer då ? Jo, ticnet kraschar... Underbart. I all hysteri så kommer det lite senare igång.. Miccis kommer fram och tessan, tror ni jag kommer fram.. självklart inte. Men 5 minuter senare är jag också inne. Alla biljetter är typ slut men lyckas nårpa åt mig 3 st, allt är klart vi har biljetter, hallelujja. Men det var väl nästan för bra för att va sant? jaa.. När betalningen är klar så försvinner jag från sidan.... Kommer in på ticnet igen och inga biljetter kvar! Kan nog inte ens förklara hur arg jag var just då.. Blixtrade om mig haha. Och en efter en ser man på fb har fått tag i biljetter gör ju inte saken bättre.. MEN. av en ren slump ca 30 min senare går jag in på min ticnet sida, vad tror ni jag ser HÄMTA DIN BOKNING!!! WHUTTT? är detta ett skämt? Fick ett lyckorus, sprang omkring och hoppade, ringde ida lipandes i telefonen ungefär. REN LYCKA. Dom fanns där! Så SHM see you in november! 
we come, we rave, we love
 
 

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0