Kick out the epic motherf**ker

Låten dunkar fortfarande i huvudet på mig och huvudet snurrar också för den delen men är det 30 så är det! Thank god att man har sovmorgon till halv 12 en dag som denna men dock var jag lite mindre nöjd i morse när alla åkte vid 7 tiden och jag skulle ta hunden.. Jag måste vart en riktigt roligt lekkompis där i början, hihi! Men sen gosade vi ner under täcket och tack och lov att han va lika trött som jag så vi sov faktiskt ända till 11, skönt!
Kvällen då, jag hade spräääääängmaräng kul! Förfesten var brutalt rolig och sen gjorde vi boggan och sliver, gick totaly crazy på dansgolvet och bara körde. 29 LEFT!!!! hellyeah.

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0