Torsdag&Fredag

Startade igång torsdagen med jobb på systeryster. Efter jobbet var utgång planerat men så blev inte fallet, istället hade jag och Viccis en riktigt mysig kväll framför TVn med en stor godis påse och en massa tjöt. Senare sen tog vi oss även ut en sväng för att kolla vad crusingen hade att ge men det var ingen hit direkt, så tog oss tillbaka till soffan och satte på det sista GGavsnittet. Satan i gatan SÅÅÅ bra &SLUTET.. Ska jag behöva vänta ÄNDA till i höst på säsong 6 nu, hur ska detta gå..
Fredagen såg ungefär likadan ut. Blev jobb tidigt också, fast på colorama och kvällen spenderade jag med Vicc. Riktigt mysigt må jag säga, länge sen vi hade kvalitétstid ihop så var på tiden!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0